Επιμέλεια ανάρτησης:Γιαπή Ελένη
4o ΓΕΛ ΣΕΡΡΩΝ
ΣΥΝΟΜΙΛΙΑ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΗΣ Α ΤΑΞΗΣ ΜΕ ΣΥΝΟΜΗΛΙΚΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΤΗ ΣΟΥΗΔΙΑ ΚΑΙ ΤΗ ΓΑΛΛΙΑ Συνομιλία μαθητών με συνομηλίκους τους από τη ΣουηδίαΤην Τρίτη 01/03/2016 μαθητές από τα τμήματα Α4 και Α5 συνομίλησαν ζωντανά μέσω Skype, για μια διδακτική ώρα, με μαθητές από το σχολείο Östra Skolan στο Malmö Σουηδίας.Συγκεκριμένα , εκμεταλλευόμενοι τα πλεονεκτήματα του Διαδικτύου και τις δυνατότητες που προσφέρει στη μαθησιακή διαδικασία, μέσω του παιχνιδιού Mystery Skype και των χαρτών της Google οι μαθητές προσπάθησαν με ερωτήσεις στα αγγλικά να μαντέψουν και να εντοπίσουν στο χάρτη τη θέση του σχολείου στη Σουηδία.Η σύνδεση πραγματοποιήθηκε στο μάθημα των αγγλικών της κ. Κουτίδου, με σκοπό τη γνωριμία των μαθητών μας με συνομηλίκους τους μαθητές μέσα σε ένα διεθνές εκπαιδευτικό περιβάλλον ,ώστε με τη μεταξύ τους γνωριμία να αρχίσουν να αλληλογραφούν (e-mail) και με την εικονική συνεργασία να διευρύνουν τους μαθησιακούς τους ορίζοντες.Βίντεο από τη δράση μπορείτε να δείτε εδώ κι εδώ.
Συνομιλία μαθητών με συνομηλίκους τους από τη Γαλλία. Στα πλαίσια του μαθήματος της ερευνητικής εργασίας (project) με θέμα το “Κάπνισμα στους εφήβους”, την Τρίτη, 15-3-2016 οι μαθητές του 6ου τμήματος της Β' τάξης συνομίλησαν ζωντανά και για μία διδακτική ώρα με μαθητές του σχολείου "roc fleuri" στην πόλη Ruffec της Γαλλίας. Οι μαθητές αφού εντόπισαν τα σχολεία τους στο χάρτη, συστήθηκαν παρουσιάζοντας τους εαυτούς τους και αντάλλαξαν απόψεις σχετικά με το θέμα της ερευνητικής τους εργασίας “ Το κάπνισμα και οι επιπτώσεις του στους εφήβους”. Άντλησαν χρήσιμα συμπεράσματα με στόχο την αποφυγή της κακής αυτής συνήθειας ενώ εξέφρασαν την επιθυμία να συνεχίσουν την επικοινωνία τους στο μέλλον μέσω ηλεκτρονικής αλληλογραφίας (e-mail). Η εμπειρία αυτή τους ευχαρίστησε ιδιαίτερα, δίνοντάς τους παράλληλα τη δυνατότητα να εξασκήσουν τα αγγλικά τους ως γλώσσα επικοινωνίας με συνομηλίκους τους διεθνώς, ενώ η χρήση των νέων τεχνολογιών μεγιστοποίησε τα μαθησιακά αποτελέσματα. Βίντεο από τη δράση μπορείτε να δείτε εδώ
|